Kompenzace

Vážení zákazníci,

Vaše spokojenost je pro nás na prvním místě a chceme vám zajistit co nejlepší zážitek při objednávání. Pokud se vyskytne nějaký problém s platbou nebo nejste spokojeni s našimi službami, prosím, obraťte se na nás a dejte nám příležitost vyřešit situaci.

Můžete nás kontaktovat na e-mailové adrese zakaznicipizzajoy@gmail.com, kde se budeme snažit co nejrychleji reagovat na vaši zprávu. Alternativně nás můžete kontaktovat i telefonicky na čísle každé pobočky, které naleznete na naší webové stránce.

Chceme se postarat o každého zákazníka a vyřešit případné problémy nebo nesrovnalosti. V případě, že dojde k nějakému nedorozumění, budeme se snažit najít vhodné řešení. Věříme, že společně můžeme najít uspokojivé řešení a obnovit vaši důvěru v naše služby.

Je důležité upozornit, že veškeré kompenzace jsou udělovány ve formě kreditu na váš zákaznický účet. Tento kredit můžete využít při dalších objednávkách u nás. Tímto způsobem se snažíme poskytnout vám vyváženou kompenzaci za případné neúspěchy.

Rádi bychom vás také informovali, že nepřevzetí objednávky není důvodem pro udělení kompenzace. Při objednávce se spoléháme na vaši aktivní účast a odpovědnost při přijímání vašeho jídla.

Děkujeme vám za vaši důvěru a budeme se těšit na vaše objednávky.

Tým Pizza Joy